Sommerfest på Li

Velkommen til sommerfest på Li! Arrangører er U-Nit, Nit-Hak, GIF og Folkebadet. Vi vil ha åpen svømmehall med gratis inngang for alle i alderen 0-16 år kl 16-18. Det blir to baner til svømming og resten blir satt av til lek og moro med musikk! Kl 18-21 vil vi ha grilling ute med gratis pølser og saft og masse aktiviteter ute og inne.

Arrangører er U-Nit, Nit-Hak, GIF og Folkebadet.

Kl 18-21 vil vi ha grilling ute med gratis pølser og saft og masse aktiviteter ute og inne:

Teqball

Håndball

Klatring

Sandvolleyball

Bordtennis

KinBall

Svømme stafetter

Spikeball

Handbak

Kommenter gjerne på arrangementet hva du ønsker å prøve. Er det noen som ønsker å spille en liten sandvolleyball turnering eller svømme en morsom stafett, så kan vi prøve å få organisert det ☺️

Alle er velkomne!

Målet med arrangementet er at alle brukere av Li skal bli bedre kjent med hverandre og de fantastiske mulighetene vi har til aktivitet og samhold.

Svar gjerne på arrangementets side: